דף הבית שרותים
שרותים

איפיון הצרכים והטמעה

כדי לאפשר לך, הלקוח, לקבל את המענה המקיף והמתאים ביותר לצרכיך, אנו רואים חשיבות עליונה בתהליך האיפיון. מאחר ובשונה ממערכות אחרות, AttenIX-TS, מקיפה מגוון רחב של נושאים בארגון - מעבר לנוכחות, האפיון מתבצע על ידי עובדים בעלי נסיון וידע במגוון רחב של נושאים. לעובדינו התנסות ארוכת שנים בלקוחות העוברים לשימוש במערכת שלנו - מכל מערכת מתחרה, כאשר ההיכרות העמוקה עם תהליך זה, מביאה לאפיון מקיף - אך יחד עם זאת קצר מאוד במשך הזמן הנדרש להשלמתו. מסיום האיפיון, המעבר ל"מערכת עובדת" הוא תהליך המתבצע במהלך ימים/ שבועות - גם בארגונים מורכבים עם אלפי עובדים

הדרכה

נסיון העבר מוכיח שהמערכת ידידותית וקלה להטמעה ושימוש - לכל סוגי המשתמשים. יחד עם זאת, עובדיםנט מדריכה את מנהלי המערכת של הלקוח, ואת כל סוג המשתמשים האחרים - על פי הצורך. במהלך העבודה השוטף, אנו עורכים מידי פעם ימי עיון לקהלים שונים - על מנת שתהיו מעודכנים תמיד.

שירות שוטף

בשונה מספקים אחרים בשוק, אנו מקפידים שכל לקוחותינו יעבדו עם אותה גרסת מוצר בדיוק. היתרון עבורך הלקוח הוא עצום - אתה תמיד עובד עם הגרסא המתקדמת ביותר של המוצר, ונהנה מכל השיפורים והתוספות, ולנו קל מאוד לתת לך שירות ותמיכה מהירים ויעילים.

 

sherotem

בין לקוחותינו

מקדונלדס, קבוצת טלדור, AMPM, המשביר 365, צורן, צ'קפוינט, אופטיקנה, טיבטעם, מג'יק, מגער, מלגם, טויסRאס, קבוצת קניוני עזריאלי, גזית גלוב, סונול, פריים סנס, נייקי, 3M, ספרינט, עדן טבע מרקט, יעל תוכנה, בורגראנץ', צומת ספרים, קרן קרב, קרן רשי, עמותת אילן, אלו"ט, אמובי, סייפן, AllJobs, זר4יו, קרן קרב, שירות קריסטל, עזרה ובצרון, המכון הגיאופיזי, commtouch , הום סנטר, ביגבוקס, סליו....